învăţare
Prezentare generală
Lucrări: | 45 lucrari in 45 publicatii in 2 limbi |
---|
Titlurile
Cum să înveţi
de:
Rudnianski, Jaroslaw
(Text tipărit)
Cum să prevenim uitarea
de:
Fischbein, Efraim
(Text tipărit)
Cunoaşterea prin descoperire în învăţământ
de:
Găvenea, Alexandru
(Text tipărit)
Dimensiunea psihologică a pregătirii profesorului
de:
Oprescu, Victor
(Text tipărit)
Empiric şi ştiinţific în învăţare: însuşirea conceptelor biologice
de:
Zlate, Mielu
(Text tipărit)
Instruire şi învăţare: teorii, modele, strategii
de:
Neacşu, Ioan
(Text tipărit)
Instruirea morală
de:
Şafran, Oisie
(Text tipărit)
Îndrumător pentru folosirea manualului de limba rusă: clasa a 5-a
de:
Grama, D.; Novicicov, Eugen
(Text tipărit)
Învăţare şi dezvoltare
de:
Golu, Pantelimon
(Text tipărit)
Învăţarea negativă: Habituarea
de:
Rogozea, Radu; Florea-Ciocoiu, Viorica
(Text tipărit)
Subiecte
psihologie
management
experiment
personalitate
matematică
morală
limba rusă
psihopedagogie
educaţie
învăţământ
atenţie
psihologie socială
elite
pedagogie
metode de predare
boli cerebrale
învăţământ preşcolar
raţionament
deficienţă mintală
psihologia copilului
elevi
educaţie sexuală
timp liber
ONG-uri
drepturile omului
orientare profesională
ergonomie
discriminare
organizare şcolară
management educaţional
resurse educaţionale
credite de studii
aptitudini
talent
gândire
instruire
evaluare şcolară
societăţi comerciale
creativitate
mass-media
educaţie fizică
deficienţe în vorbire
ereditate
programă şcolară
educaţie religioasă
standarde
familie
interdisciplinaritate
învăţământ special
persoane cu handicap
examene
comunicare interpersonală
temperament
conversaţie
logopedie
orientare şcolară
tehnica muncii intelectuale
educaţie juridică
patriotism
perfecţionarea educatorilor
istoria învăţământului
didactică
copii supradotaţi
sentimente
munca elevului
muncă intelectuală
memorie
comportament deviant
profesori
educaţia adulţilor
constructivism
comunicare didactică
educaţie interculturală
educaţie morală
educaţie estetică
dirigenţie
formarea personalităţii
evaluare
excursii şcolare
dezvoltarea personalităţii
lectură
perfecţionare profesională
simulare
instruire programată
lecţie
metode de instruire
metode de învăţare
predarea lecţiilor
alfabetul Braille
percepţie
curriculum educaţional
brainstorming
deontologie medicală
motivaţie
integrare socială
deficienţe fizice
cooperare
educaţie intelectuală
grup şcolar
plan de învăţământ
docimologie
prevenirea bolilor
dezvoltare pshică
dizabilitate
handicap
educaţie economică
educaţie ecologică
educaţie integrată
educaţie inclusivă
demonstraţie didactică
demonstraţie intuitivă
sinectica
evaluare etică
proiectare didactică
practică pedagogică
seminar
autoevaluare
credite universitare
educaţie umanistă
educaţia muncii
educaţie permanentă
pedagogie specială
defectologie
deficienţe estetice
deficienţe auditive
secret profesional
diagnoză psihică
psihodiagnoză
psihometrie
grad de invaliditate
Comisia pentru Protecţia Copilului
tulburări de învăţare
arieraţie mintală
amenţie
oligofrenie
debilitate mintală
acumetria
audiometria
hiperacuzia
paracuzia
limbaj dactil
limbaj mimico-gestual
deficienţe vizuale
anomalii congenitale
autism infantil
surdocecitatea
dislalie
sigmatism
rotacism
rinolalie
balbism
dislexia
mutismul electiv
disgrafie
alalie
afazie
igienă mintală
egalitate în drepturi
identitate socială
amnezie
cadre didactice
criza educaţională
cercetare pedagogică
educaţie moral-civică
managementul grădiniţei de copii
modele de învăţare
metacogniţie
stări afective
caracter
Curriculum naţional
fişă de evaluare