- Inovaţie în advertising: cum să creezi cele mai bune print-ad-uri pentru brandurile secolului XXI
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic
Autor: Aitchison, Jim Traducător: Mandache, Patricia Responsabilitate: Jim Aitchison Responsabilitate secundară: traducere dec Patricia Mandache Editura: Brandbuilders Grup Locul publicării: Bucureşti Anul Ediției: 2006 ISBN: 973-87488-9-5 ISBN: 978-973-87488-9-7 Descriere: 480 p. Limba: Română Subiect: publicitate Clasificare: 659.1
Unităţi
- 2 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
![]() | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | ||
481187
|
T - Sala de lectură
|
Împrumut
|
*Carte tipărită
|
659 / A
|
2.Carte nouă
|
La raft
|
0
|
|
||||
481188
|
Împrumut
|
Împrumut
|
*Carte tipărită
|
659 / A
|
2.Carte nouă
|
La raft
|
0
|
|
- 2 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică