Consorțiul ANELIS
Catalogul conține  129355  titluri și  376359 exemplare

marketing

Prezentare generală
Lucrări: 153 lucrari in 153 publicatii in 4 limbi
Titlurile
Dicţionar de marketing de: (Text tipărit)
Dicţionar de marketing englez-român de: Ivanovic, A.; Collin, P.H. (Text tipărit)
Dicţionar de marketing şi de afaceri de: Niţă, Constantin; Popescu, Marius (Text tipărit)
Elemente de marketing internaţional de: Zamfir, Al.; Floru, Dan (Text tipărit)
Esenţialul despre promoţii: cele 10 tehnici de bază şi cum să le folosim de: Schultz, Don E.; Robinson, William A.; Petrison, Lisa A. (Text tipărit)
Guerille selling: Arme şi tactici neconvenţionale pentru creşterea vânzărilor de: Gallagher, Bill; Wilson, Orvel Ray; Levinson, Jay Conrad (Text tipărit)
Guerrilla marketing: Profituri mari cu investiţii mici de: Levinson, Jay Conrad (Text tipărit)
Vă rugăm să schimbaţi parola