Consorțiul ANELIS
Catalogul conține  129354  titluri și  376359 exemplare

învăţare

Prezentare generală
Lucrări: 45 lucrari in 45 publicatii in 2 limbi
Titlurile
Cum să înveţi de: Rudnianski, Jaroslaw (Text tipărit)
Cum să prevenim uitarea de: Fischbein, Efraim (Text tipărit)
Cunoaşterea prin descoperire în învăţământ de: Găvenea, Alexandru (Text tipărit)
Dimensiunea psihologică a pregătirii profesorului de: Oprescu, Victor (Text tipărit)
Instruirea morală de: Şafran, Oisie (Text tipărit)
Îndrumător pentru folosirea manualului de limba rusă: clasa a 5-a de: Grama, D.; Novicicov, Eugen (Text tipărit)
Învăţare şi dezvoltare de: Golu, Pantelimon (Text tipărit)
Învăţarea negativă: Habituarea de: Rogozea, Radu; Florea-Ciocoiu, Viorica (Text tipărit)
Subiecte
psihologie management experiment personalitate matematică morală limba rusă psihopedagogie educaţie învăţământ atenţie psihologie socială elite pedagogie metode de predare boli cerebrale învăţământ preşcolar raţionament deficienţă mintală psihologia copilului elevi educaţie sexuală timp liber ONG-uri drepturile omului orientare profesională ergonomie discriminare organizare şcolară management educaţional resurse educaţionale credite de studii aptitudini talent gândire instruire evaluare şcolară societăţi comerciale creativitate mass-media educaţie fizică deficienţe în vorbire ereditate programă şcolară educaţie religioasă standarde familie interdisciplinaritate învăţământ special persoane cu handicap examene comunicare interpersonală temperament conversaţie logopedie orientare şcolară tehnica muncii intelectuale educaţie juridică patriotism perfecţionarea educatorilor istoria învăţământului didactică copii supradotaţi sentimente munca elevului muncă intelectuală memorie comportament deviant profesori educaţia adulţilor constructivism comunicare didactică educaţie interculturală educaţie morală educaţie estetică dirigenţie formarea personalităţii evaluare excursii şcolare dezvoltarea personalităţii lectură perfecţionare profesională simulare instruire programată lecţie metode de instruire metode de învăţare predarea lecţiilor alfabetul Braille percepţie curriculum educaţional brainstorming deontologie medicală motivaţie integrare socială deficienţe fizice cooperare educaţie intelectuală grup şcolar plan de învăţământ docimologie prevenirea bolilor dezvoltare pshică dizabilitate handicap educaţie economică educaţie ecologică educaţie integrată educaţie inclusivă demonstraţie didactică demonstraţie intuitivă sinectica evaluare etică proiectare didactică practică pedagogică seminar autoevaluare credite universitare educaţie umanistă educaţia muncii educaţie permanentă pedagogie specială defectologie deficienţe estetice deficienţe auditive secret profesional diagnoză psihică psihodiagnoză psihometrie grad de invaliditate Comisia pentru Protecţia Copilului tulburări de învăţare arieraţie mintală amenţie oligofrenie debilitate mintală acumetria audiometria hiperacuzia paracuzia limbaj dactil limbaj mimico-gestual deficienţe vizuale anomalii congenitale autism infantil surdocecitatea dislalie sigmatism rotacism rinolalie balbism dislexia mutismul electiv disgrafie alalie afazie igienă mintală egalitate în drepturi identitate socială amnezie cadre didactice criza educaţională cercetare pedagogică educaţie moral-civică managementul grădiniţei de copii modele de învăţare metacogniţie stări afective caracter Curriculum naţional fişă de evaluare
Vă rugăm să schimbaţi parola