- Tendinţe în PR şi publicitate: Planificare strategică şi instrumente de comunicare
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor secundar: Abrudan, Mirela Autor secundar: Balaban, Delia Cristina Responsabilitate: coordonatori Delia Balaban, Mirela Abrudan Editura: Tritonic Locul publicării: Bucureşti Anul Ediției: 2008 ISBN: 978-973-733-278-3 Descriere: 200 p. Limba: Română Serie: Comunicare-Media Subiect: new media Subiect: lobbying Subiect: conflict social Subiect: conflict de muncă Subiect: media kit Subiect: planificare Subiect: marketing Subiect: publicitate Subiect: relaţii publice Subiect: comunicare în masă Clasificare: 659.3 Clasificare: 659.4 Clasificare: 082.1 Comunicare-Media
Unităţi
- 3 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | ||
491030
|
T - Sala de lectură
|
Împrumut
|
*Carte tipărită
|
659 / T
|
2.Carte nouă
|
La raft
|
0
|
|
||||
491031
|
Împrumut
|
Împrumut
|
*Carte tipărită
|
659 / T
|
2.Carte nouă
|
La raft
|
0
|
|
||||
491032
|
Împrumut
|
Împrumut
|
*Carte tipărită
|
659 / T
|
2.Carte nouă
|
La raft
|
0
|
|
- 3 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică