- Ghid esenţial de promovare
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Zbuchea, Alexandra Autor alternativ: Galalae, Cristina Autor alternativ: Pînzaru, Florina Responsabilitate: Alexandra Zbuchea, Florina Pînzaru, Cristina Galalae Editura: Tritonic Locul publicării: Bucureşti Anul Ediției: 2009 ISBN: 978-606-92275-3-4 Descriere: 400 p. Limba: Română Serie: Comunicare-Media Subiect: expoziţie Subiect: IMM Subiect: sponsorizare Subiect: marketing Subiect: brand Subiect: promovarea afacerilor Subiect: campanii publicitare Subiect: publicitate Subiect: relaţii publice Subiect: comunicare Clasificare: 316.77:659.1 Clasificare: 659.4 Clasificare: 659.16 Clasificare: 082.1 Comunicare-Media
Unităţi
- 4 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | ||
490992
|
T - Sala de lectură
|
Împrumut
|
*Carte tipărită
|
|
2.Carte nouă
|
La raft
|
0
|
|
||||
490993
|
Împrumut
|
Împrumut
|
*Carte tipărită
|
|
2.Carte nouă
|
La raft
|
0
|
|
||||
490994
|
Împrumut
|
Împrumut
|
*Carte tipărită
|
|
2.Carte nouă
|
La raft
|
0
|
|
||||
490995
|
F1 - Ostroveni
|
Împrumut
|
*Carte tipărită
|
|
2.Carte nouă
|
La raft
|
0
|
|
- 4 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică